Info Pemulangan Dan Pertukaran

Info Pemulangan Dan Pertukaran

Kami berharap anda berpuashati dengan barang yang telah ditempah.

 

Tetapi jika anda dapati item yang sampai rosak atau koyak, atau saiz terlalu kecil /besar maka anda boleh memohon untuk pertukaran.

 

POLISI PEMULANGAN/PERTUKARAN NORIE SIGNATURE

  1. Sebarang item yang dibeli boleh ditukar sekiranya:-
  1. Terdapat defect (koyak/rosak) disebabkan oleh ketidaksengajaan pihak kami
  2. Tersilap saiz. Saiz yang tersilap boleh ditukar dalam keadaan baik dalam masa 5 hari waktu bekerja selepas item sampai. Namun penukaran saiz tertakluk pada stock yang ada dengan pihak kami.
  1. Item yang dibeli tidak boleh dipulangkan dalam bentuk wang tunai hanya boleh ditukarkan kepada item yang sama atau item lain yang sama harga.
  2. Item yang telah dibeli tidak boleh ditukar atau dipulangkan tanpa sebab yang munasabah
  3. Keputusan muktamad dalam kes pemulangan / pertukaran tertakluk kepada pihak NORIE SIGNATURE.

 

CARA-CARA PEMULANGAN/PERTUKARAN

  1. Pos item kembali kepada kami. Pulangkan item tersebut bersama dengan invoice ke

Norie Signature Sdn Bhd (1156925-T)
No 13 Jalan Meranti Putih 10A/Ku10,
Taman Desa Permai, Meru
41050 Klang
Selangor, Malaysia.

Penting take note nombor tracking untuk penghantaran tersebut untuk mengisi borang RMA.

Kami mengesyorkan supaya anda menggunakan perkhidmatan kurier yang menggunakan tracking nombor seperti poslaju.

  1. Tonton video ini.
  2. Login ke akaun anda
  3. Isi borang RMA

Sebarang produk/item yang dihantar tanpa borang RMA tidak akan dilayan.

  1. Tunggu jawapan dari pihak kami

Biasanya pihak kami akan memberikan jawapan dalam masa 48jam hari bekerja.

 

Jika anda telah menghantar parcel lebih dari 7 hari dan masih belum mendapat sebarang jawapan, sila email kami di sales@noriesignature.my atau telefon 03-33920320 (9am – 6pm) Isnin-Jumaat.